Retourbeleid

InternationalSIM, ReiseSIM, Travel-Connectivity, Roam-On

SIM-kaarten

Retourzendingen worden binnen 14 dagen na aankoop geaccepteerd, op voorwaarde dat ze aan de volgende criteria voldoen.

  • Elk data-abonnement dat op de simkaart is geladen, is niet geactiveerd.
  • De simkaart is niet in een apparaat geplaatst.
  • De SIM-chip is niet uit de simkaarthouder verwijderd.

Retour verzendkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant.

Terugbetalingen worden binnen 10 dagen na ontvangst verwerkt en het kan nog eens 10 dagen duren voordat ze in uw account verschijnen.

Defecte simkaarten of data-abonnementen: als u in het zeer zeldzame geval een probleem tegenkomt met uw simkaart of data-abonnement dat we niet kunnen oplossen, wordt een volledige terugbetaling gegeven zonder dat u het aan ons hoeft terug te sturen.


eSIM

Annuleringen worden binnen 14 dagen na aankoop geaccepteerd, op voorwaarde dat ze aan de volgende criteria voldoen.

  • Elk data-abonnement dat op de eSIM is geladen, is niet geactiveerd.
  • De eSIM is niet op een apparaat geladen.

Annuleringen worden binnen 10 dagen na ontvangst verwerkt en het kan nog eens 10 dagen duren voordat ze in uw account verschijnen.

Defecte eSIM of data-abonnementen: Als u in het zeer zeldzame geval een probleem tegenkomt met uw eSIM of data-abonnement dat we niet kunnen oplossen, wordt het volledige bedrag terugbetaald.


Opwaarderen's

Top-Up's worden onmiddellijk na aankoop geactiveerd en kunnen daarom niet worden geannuleerd of terugbetaald.


Mifi

Retourzendingen worden binnen 14 dagen na aankoop geaccepteerd, op voorwaarde dat ze aan de volgende criteria voldoen.

  • De MiFi is niet geopend en elke verzegeling blijft intact.
  • De MiFi en zijn doos worden geretourneerd in dezelfde staat als waarin ze zijn verzonden.

Retour verzendkosten zijn de verantwoordelijkheid van de klant.

Terugbetalingen worden binnen 10 dagen na ontvangst verwerkt en het kan nog eens 10 dagen duren voordat ze in uw account verschijnen.

Defect MiFi: Als u in het zeer zeldzame geval een probleem tegenkomt met uw MiFi dat we niet kunnen oplossen binnen de garantie, wordt een vervanging gratis verstrekt. Als een vervanging of gelijkwaardig (naar eigen goeddunken) niet kan worden verstrekt, wordt er een terugbetaling gedaan.


Hoe een retour of terugbetaling aan te vragen

Open uw bestelling via het klantenportaal of e-mail. Hier vindt u een knop om het retourproces te starten.

U kunt ook contact met ons opnemen en wij zullen regelingen voor u treffen.

Retourbeleid
No Worries/Travel Connectivity 14 november 2025
Deel deze post
Archiveren
Verzending en Levering
Leveringsinformatie